söndag 12 augusti 2012

Kvällens projekt

Det är mycket man vill göra. Har tankar och idéer om ett lapptäcke, babykläder till fina vänner väntar på att sys och igår beställde jag ett underbart garn till tofflor till en fin vän och hela 24 nystan som skall bli en kofta till mig. Väntar även på en ny virkbok för lite inspiration.
Miniorernas dräkter skall ritas och sys, på något konstigt vis räcket tiden alltid till, hoppas det är så även denna tävlingssäsong!
Min african flower pläd består nu av över 100 blommor, men kommer att bli minst dubbelt så stor. Den har fått vila de senaste dagarna, eftersom det är lite enformigt.
Istället tog jag tag i sticket jag började på nu i sommar och långsamt går det framåt....

Märker att det är en del som tittar in här, det är alltid roligt med kommentarer eller förslag på saker nu tycker passar in här.


1 kommentar: