onsdag 15 oktober 2014

Flera handledsvärmare och lite annat

Jag fick en fråga om jag kunde göra ett par  handledsvärmare i orange till en vän.  Självklart sa jag och resultatet  ser ni nedan, ett par stickade i alpacka garn.
Det blev lite garn över så det fick bli ett par till mig oxå. Ett par virkade.
De tillsammans  med min egenägda kjol och min stickade väst fick bli en del av onsdagsoutfiten.
Satte  igång med ett par mörkblå handledsvärmare  på bussen i morse.  Så om någon vill ha är de nog klara om någon dag eller två.
De rosa jag stickade  för några veckor sedan har ännu inget hem om någon är frusen  och  vill pigga upp sig själv med lite rosa!

På kvällarna  syr jag lite på miniorernas dräkter, nu är de klara för att testas och sedan ska de dekoreras. Snart skall juniorer och seniorer också ha dräkter så det är bara att sätta fart.

Bröllopet i helgen var finfint, bjuder på en Alvin bild där han äter grus utanför kyrkan. Mitt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar