tisdag 3 februari 2015

Nya kläder

Alvin har skolats in på förskolan och både jag och Mikael jobbar som vanligt.
Men sportlovet närmar sig och då ska jag och Alvin äntligen få mysa massor och hitta på roliga saker ♡. Längtar verkligen!
Även tävlingssäsongen närmar sig och på lördag är det första tävlingen för i år.
Mina symaskiner har gått varma och drygt 30 dräkter har det blivit  (tror jag?).
Men ni får vänta på bild på dessa till efter lördagen. Just nu håller tjejerna på med dekoration och det är mycket roligare att se en helhet.
Är så stolt över våra duktiga tjejer och det ska bli riktigt kul på lördag!
Jag har länge haft abstinens efter att sy annat,  men har försökt hålla mig till dräkterna.
Fram tills nu.
Nu har Alvin fått flera nya byxor, tröjor och body!
Älskar savanntyget och pandorna och tvättbjörnarna.....  och jeansen som är återbruk. Okej,  jag  älskar tyg.... och att sy...
Alvin kommer ha en jättegarderob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar