söndag 24 juni 2012

Babynest

Finaste L ska bli mamma i början av augusti och det slog mig idag att vem vet när det lilla knytet tittar ut? Kanske blir tisdag sista gången vi ses innan underverket kommer?
Har lovat ett babynest och nu på eftermiddagen tog jag tag i mig själv och sydde ihop det. Allt som behövdes har jag ju haft hemma ett bra tag. Tyget med de söta ugglorna är köpt på Stoff och Stil.
Här är resultatet, hoppas den lilla/lille kommer att trivas i det!
Massor av tyg och skummadrass över så det kanske blir fler babynest, eller något annat roligt....
Jeanette

4 kommentarer:

  1. Den kommer bli väldigt uppskattad! Gjorde själv en innan lillebror tittade ut och han har trivs väldigt bra i sin :)

    SvaraRadera
  2. Fick inspirationen från din blogg Lina, tack!
    Jeanette

    SvaraRadera
  3. Tack än en gång för det fina babynestet!! Nicklas tyckte också den var superfin, han trodde först inte det var möjligt att någon kunde göra en så fin själv:-) Längtar tills den får provliggas!! Och vilken fin blogg!
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  4. Bra att Nicklas oxå tyckte om den. Jag längtar oxå efter att er lilla/lille tittar ut, vilken lycka!
    Kramar i massor

    SvaraRadera