torsdag 14 juni 2012

När pinglorna tar slut gör man kakor.....

Då var alla pinglor slut och Stoff och Stil har man inte tid att besöka.
Med en hel del garnrester liggande och inspiration från en av mina många pysselböckor började jag för någon dag sedan att göra lite kakor.

När fina systrar sedan kom med ett fint vångingsfat så kan man inte bli annat än sugen på att fylla det med massa vackra godbitar...
Så här långt har jag kommit hittills...


En del av mönsterna är hämtade från boken Stick Café, andra från mönster på Internet eller virkade på frihand.


Eller hur ser det gott ut?

Jeanette

2 kommentarer:

  1. Hej jeanette. gud va duktig du är. ett sånt fint kakfat med dem underbara kakorna hade jag velat ge min dotter.

    SvaraRadera
  2. Tack Tina, vad glad jag blir av dina fina ord!
    Det är ju inte utan att man blir lite sugen på riktiga kakor när man går förbi kakfatet här hemma!

    SvaraRadera