måndag 5 augusti 2013

Mysdag

Igår var verkligen en mysdag, söndagar som annars kan ge en lite ångest inför veckan som kommer.
Mikael var ute och fiskade och jag och Alvin tog tåget till Helsingborg för att umgås med Jasmine.
En promenad vid havet med Nahla,  en liten runda i affärer och en god lunch på stan där Alvin visade upp sin gladaste sida.
Därefter tog Jasmine Alvin och jag kunde koppla av på Njuta Spa med en massage,  helt fantastiskt!
Precis vad min rygg och axlar behövde och det kändes helt lugnt att lämna Alvin hos Jasmine.
Han sov lugnt i hennes famn sen när jag var klar ♡

På kvällen blev det kaffe hos Jane och ännu lite mostermys för Alvin.
Lite mat vid 22 för lillkillen sen sov han gott hela natten och vaknade inte förrän halv 5 för lite mat, somnade om och vaknade nyss! Fantastiskt skönt med lite sammanhängande  sömn!

Tänkte att jag ska bjuda på ett favoritrecept idag,  så fort jag får tid att skriva in det!

Lite bilder från dagen på två av mina ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar