fredag 2 augusti 2013

Sommarvärme

Ja det har det verkligen varit de senaste dagarna och i år har jag inte kunnat njuta på det sätt jag brukar.
Älskar att ligga på stranden och vara ute sådana dagar. Alvin tycker att det är för varmt såklart så det har varit mycket tid inne eller i skuggan....
Mikael har sin sista semesterdag idag,  jag har verkligen varit bortskämd med sällskap och det kommer kännas konstigt nästa vecka när verkligheten börjar igen.
Har mycket som jag vill göra här hemma,  dock kommer det inte gå i det tempot jag är van vid.
Sugen på att sy lite höstkläder till Alvin,  virka naturligtvis,  har en groda på gång som kommer upp så fort den är klar.
Att sätta mig med en kopp kaffe och läsa en deckare kan jag bara drömma om för tillfället,  men vad gör det när man allt som oftast möts av ett stort leende från vår nu 10 veckor gamla solstråle?
Dock ska jag nu komma igång och springa igen, igår tog jag första rundan och jag längtar redan efter nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar