tisdag 28 augusti 2012

Äntligen är jag igång!


Igår blev det ett besök i garnaffären nere i stan för att köpa garn till min mössa och stickor till min kofta.
Tur att man har en affär så nära!
Tyvär fanns det bara ett nystan till min mössa och det virkades snabbt upp under tiden jag lyssnade på en matematikföreläsning på Internet. Så färdig blev den inte, men det är ju inte mössväder än på ett tag. Hoppas jag i alla fall!

På kvällen blev det sedan äntligen att sätta stickorna i mina nystan till min storkofta!
En ärm och lite till klar och det går rasande fort, vilket är fantastiskt roligt!




Hoppas bara att jag tycker att den blir bra nog att använda.....

Jeanette

2 kommentarer:

  1. Du är så inspirerande!!! Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så söt du är älskade syster! Vi inspirerar varandra :) kram

      Radera