fredag 24 augusti 2012

Äntligen helg!

En intensiv vecka med glada och trevliga elever gör mig totalt slut på fredagen.
Igår hann man med en träning i Bjuv med bästa tjejerna oxå, härligt!
Man vill hinna med så mycket som möjligt av annat på helgen för att känslan av att livet bara kretsar kring jobbet inte skall ta över.
Därför lutar det åt Sofiero slott och trädgårdsfesten i morgon och träning i Bjuv på söndag.

Lite annat än jobb har hunnits med de senaste dagarna. Hannas ljusvinröda tofflor virkades på tåget till och från träningen igår och är färdiga för leverans.

Det lilla jag gjort på min olivgröna storkofta måste tyvärr repas upp eftersom det är feltryck i mönstret, surt! Nya tag med nya stickor när jag kommit iväg till garnaffären.

Eftersom jag inte hade den att sticka på ikväll hittade jag lite garn och började på en ny mössa. Vips så var 2 nystan slut och det fick skrivas upp på "att köpa"-listan....

Visst är det ok att unna sig lite kärlek på vägen hem från jobb? Det var ju ändå fredag idag :)





1 kommentar:

  1. tack: jag lånade den av en vän. hon köpte den på h&m rea för typ 50kr. dock var det nog ett par år sedan. Tyckte själv den va skitsnygg.

    SvaraRadera