måndag 16 juli 2012

African flowers

Ramlade över ett mönster på african flowers igår och tycker att det är underbart vackert, ta en titt här! Tanken är nog att det ska bli en stor pläd som man kan svepa om sig en ruggig höstkväll när man sitter med en bra bok i uterummet (jag vet, har inget uterum och vill inte att sommaren ska ta slut!).
Garn har jag nog så det räcker, frågan är om tålamodet finns?
Har i alla fall sagt åt mig själv att jag måste fästa efter hand, finns inget tråkigare än att sitta i slutet med massa lösa trådar!
Här kommer i alla fall en första bild på mitt evighetsprojekt!

5 kommentarer:

  1. Den kommer bli bedårande!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har uterum du får sitta här och läsa. Kram från syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du, då tar jag med mig filten dit ;)

      Radera
  3. Bakade idag dina hallonbullar, mycket goda! Och vilka fina bilder på vovvarna!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du tycker om dem, har en variant med blåbär och kokos oxå som ska provas!

    SvaraRadera