fredag 20 juli 2012

Grått väder, men glädje ändå!

De senaste dagarna har varit förkyld, men det har jag försökt trotsa med ett besök på Sofiero tillsammans med Jasmine, Nahla, Lena och King, underbart mysigt, som alltid!

Nahla

King

Igår kom älskade systrar på besök, ja och fina Nahla, som blev rädd för mitt kraxande. Mysigt, trots lite regn på altanen. Och efter hade jag nästan ingen röst alls, blir nog till att vila den lite även om det är svårt.
Min african flower pläd växer långsamt och parallellt med den har jag fått för mig att sticka.... skönt att ha något att koppla av med i soffan på kvällen.
Mina tankar finns även på att eventuellt sy ett lapptäcke/lektäcke på beställning. Får sätta mig och räkna och skissa på det tror jag...

Vilken skillnad det är med stickor istället för virknål!
Det går inte allt lika fort!

Långsamt blir den större...


Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar